برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی تاثیر مهارت ارتباطی بر رضایتمندی مراجعین (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری بابلسر) دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مهارت ارتباطی بر رضایتمندی مراجعین (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری بابلسر) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مهارت ارتباطی بر رضایتمندی مراجعین (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری بابلسر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مهارت ارتباطی بر رضایتمندی مراجعین (مطالعه موردی: کارکنان شهرداری بابلسر) :


نام کنفرانس یا همایش : دومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه

تعداد صفحات : 12

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر مهارت ارتباطی کارکنان شهرداری شهر بابلسر بر رضایتمندی مراجعین میباشد. این تحقیق از لحاظ نوع روش تحقیق پیمایشی و از لحاظ زمانی از نوع تحقیقات مقطعی به حساب میآید. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مراجعین شهرداری بابلسر میباشند که بعلت فراوانی تعداد آنها برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شد و در نهایت با استفاده از فرمول کوکران تعدادحجم نمونه 382 نفر برآورد شده که با هدف پوشش هرگونه خطای احتمالی 390 نفر در نظر گرفته شد. برای تعیین نمونه گیری از روش در دسترس استفاده شده و برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه های محقق ساخته استفاده شده است. روایی سنجی با استفاده از روایی صوری بوده و برای سنجش پایایی ازآلفای کرونباخ استفاده گردیده که تایید شده است. برای تحلیل دادهها از نرم افزار و برای تحلیل فرضیه ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شده است. نتایج حاصل از تحقیق نشان میدهد که بین آماری مهارتهای ارتباطی شامل کار جمعی، ترغیب کلامی، رفتارشهروندی، اعتمادسازی و هوش اجتماعی با رضایتمندی مراجعین رابطه معناداری وجود دارد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید