
بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود بر مبنای فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود بر مبنای فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود بر مبنای فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود بر مبنای فعالیت واقعی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران :
نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی
تعداد صفحات : 21
چکیده مقاله:
هدف اصلی این تحقیق، بررسی رابطه بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود بر مبنای دستکاری فعالیت واقعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران میباشد. برای رسیدن به این هدف تعداد 125 شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 1392-1388 مورد -بررسی قرار گرفتند. در این تحقیق، رقابت بازار محصول بر مبنای شاخص هرفیندال- هیرشمن و ازجریانهای نقدی عملیاتی غیرعادی، هزینههای اختیاری غیرعادی و هزینههای غیرعادی تولید بهعنوان معیارهای مدیریت سود واقعی استفاده شده است. برای آزمون فرضیهها از مدل رگرسیون چند متغیره بهروش حداقل مربعات با دادههای ترکیبی استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آنست که بین رقابت بازار محصول و مدیریت سود واقعی رابطهای وجود ندارد.
