برای دریافت اینجا کلیک کنید

مدیریت استرس شغلی دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت استرس شغلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت استرس شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت استرس شغلی :


نام کنفرانس یا همایش : همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران

تعداد صفحات : 21

چکیده مقاله:

امروزه استرس یکی از عمومی ترین مسائل زندگی انسان است که ناشی از عوامل مختلف فردی، محیطی و شغلی می باشد و ما ناچار از درک و شناخت مفهوم استرس و راه های پیشگیری و مقابله با آن هستیم. در این مقاله پس از اشاره ای کوتاه به تاریخچه ی مطالعات مرتبط با استرس، به بیان مفهوم و معانی استرس و رویکردهای مختلفی که توسط محققین پیرامون فرآیند استرس مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته ذکر شده است. در ادامه عوامل بروز استرس، مدل های مختلف استرس های شغلی، پیامدهای بروز استرس و در پایان راهکارهای پیشگیری و مقابله با استرس مورد بررسی قرار گرفته اند. بر اساس نتایج بدست آمده از پژوهش حاضر استرس کاری، تاثیرات جسمی، روانی و رفتاری نامطلوبی بر سلامت فرد دارد و سازمان متبوع نیز متاثر از پیامدهای سوء استرس قرار می گیرد که با رعایت مراقبت ها و راهکارهایی پیشنهاد شده، می توان این تبعات سوء را به حداقل ممکن کاهش داد


برای دریافت اینجا کلیک کنید