
مقاله برندسازی داخلی درشرایط اقتصادمقاومتی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برندسازی داخلی درشرایط اقتصادمقاومتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برندسازی داخلی درشرایط اقتصادمقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برندسازی داخلی درشرایط اقتصادمقاومتی :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: همایش ملی تحلیل راهبردی دیدگاه های مقام معظم رهبری در اقتصاد و مدیریت حماسه اقتصادی / اقتصاد مقاومتی
تعداد صفحات: 18
چکیده:
امروزه اقتصادکشور باشرایطی مواجه است که تاکنون موارد نادری ازآن درتاریخ مشاهده گردیده عدم مدیریت صحیح منابع ازداخل و ت حریمهای روزافزون ازخارج کشور موجب شده است تا باکسادی بازارها افزایش واردات کاهش صادرات و ازدست رفتن بیش ازپیش منابع مالی مواجه باشیم بنابراین اقتصادمقاومتی باهدف تحکیم بنیانهای اقتصادی کشور و حرکت به سمت استقلال اقتصادی راه حل مناسبی برای غلبه برشرایط حساس کنونی محسوب میشود ازاین سو مقاله پیشرو با توجه به تاکید برافزایش تولید داخلی و توجه به برندسازی صنایع داخل باهدف افزایش استقبال مردم ازخرید آنها به خصوص دردهک های با قدرت خرید بیشتر ابتدا به بررسی صنایع با سهم بالا درهزینه مصرفی خانوار به تفکیک دهک پرداخته و سپس ازروش انتروپی پیشنهاد می کند که تمرکز بربرندسازی ایرانی درصنایع حمل ونقل و تفریحات درشرایط اقتصاد مقاومتی ازبالاترین میزان اهمیت برخوردار است
