مقاله بهبود فرایند یاددهی یادگیری با تمرکز بر اصلاح شاخص های عملکرد دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهبود فرایند یاددهی یادگیری با تمرکز بر اصلاح شاخص های عملکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود فرایند یاددهی یادگیری با تمرکز بر اصلاح شاخص های عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهبود فرایند یاددهی یادگیری با تمرکز بر اصلاح شاخص های عملکرد :
سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت
تعداد صفحات: 22
چکیده:
هدف این پژوهش، بهبود فرایند یادگیری با تمرکز بر اصلاح شاخص های سنجش عملکرد در پژوهش سراهایدانش آموزی استان اصفهان بود. در این راستا شش شاخص سنجش عملکرد مطرح و برای این شاخص هامتناسب با اهداف پژوهش سراها تعداد 47 نشانگر تعریف شد. پژوهش حاضر، از نوع کاربردی و با قلمرو مکانیپژوهش سراهای دانش آموزی استان اصفهان در سال تحصیلی 1392 انجام شده و مدل استفاده شده نیز مبتنیبر داده های حاصل از پیمایش اجرا شد. جامعه آماری این پژوهش 21 پژوهش سرای مشغول فعالیت در استانبوده که در نمونه پژوهش تمامی 21 پژوهش سرا مد نظر قرار گرفتند. روش تجزیه و تحلیل داده ها بااستفاده ازمفاهیم روش تحلیل سلسله مراتبی است. یافته های حاصل از نشانگر های مشخص شده بر طبق اساسنامهپژوهش سراها، نظرات خبرگان و مسئولین پژوهش سراها که در اختیار مدیران پژوهش سرا قرار گرفت نشان دادکه وزن هر یک از شاخص ها در سنجش عملکرد متفاوت است همچنین برای نشانگر های مربوط به هر شاخصوزنی متناسب با اولویت آن ها در سنجش عملکرد معین گردد. نتایج حاصل از پژوهش منجر به بهبود شاخصهای سنجش عملکرد پژوهش سراها گردید.