برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی روابط علی ساختاری مؤلفه های هیجان خواهی با آمادگی برای بی حوصلگی دانشجویان دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی روابط علی ساختاری مؤلفه های هیجان خواهی با آمادگی برای بی حوصلگی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روابط علی ساختاری مؤلفه های هیجان خواهی با آمادگی برای بی حوصلگی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی روابط علی ساختاری مؤلفه های هیجان خواهی با آمادگی برای بی حوصلگی دانشجویان :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین کنفرانس سراسری توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
بی حوصلگی به عنوان یک حالت تنفر یا ناسازگاری با هر نوع تجربهی تکراری مثل کار روزانه یا برخورد با افراد ملال آور و بیقراری زیاد در شرایطی که رهایی از یکنواختی امکانپذیر نیست، تعریف میشود. پژوهش حاضر با هدف مطالعه ی روابط علی ساختاری مؤلفه های هیجان خواهی با آمادگی برای بیحوصلگی دانشجویان انجام شد. جامعه ی پژوهش حاضر کلیه دانشجویان دانشگاه تبریز در سال تحصیلی 92-1391 بودند که به پرسشنامه ی هیجان خواهی زاکرمن و آمادگی برای بیحوصلگی فارمر و ساندبرگ(9) پاسخ دادند. همه ی آزمودنیها به صورت داوطلبانه پرسشنامه ها را تکمیل کردند. داده ها با استفاده از نرم افزار SPSS-19 و LISREL تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که مؤلفه های هیجانخواهی نقش معناداری در بیحوصلگی دانشجویان دارند. صاحبنظران مختلف عوامل متفاوتی را برای سبب شناسی بیحوصلگی معرفی کرده اند که میتوان آنها را متأثر از عوامل شخصیتی یا ذهنی دانست. به دلیل ارتباط بیحوصلگی با عملکرد تحصیلی، استفاده از یافته های پژوهش حاضر برای آموزش و پرورش و دانشگاهها، روانشناسان، مشاوران و روانپزشکان و پژوهشگران توصیه میشود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید