مقاله مدل تغییر شکل تایردراثربار دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل تغییر شکل تایردراثربار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل تغییر شکل تایردراثربار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل تغییر شکل تایردراثربار :
سال انتشار: 1389
محل انتشار: اولین همایش ملی مکانیزاسیون و فناوری های نوین در کشاورزی
تعداد صفحات: 5
چکیده:
دربین روشهای مختلف استحصال انرژی از تراکتور کشش مالبندی محور توان دهی PTO و سامانه هیدرولیکی بیشترین استفاده از طریق کشش مالبندی است که اتفاقا بالاترین میزان تلفات درآن رخ میدهد تلفات کشش مالبندی به فشردگی خاک و لغزش چرخهای محرک و هردو عامل مذکور به فشاربادتایر وابسته اند بیشتر کاربران تراکتور برای کم کردن لغزش کاهش فشارباد تایر را اولین و ساده ترین گزینه عملی می دانند حال آن که این کارعلاوه برافزایش مصرف سوخت ناشی از افزیاش مقاومت غلتشی تایر از عمر مفید تایر نیز می کاهد کارخانه های سازنده تایر بیشترین باری را که تایر تحمل می کند برای چند نمونه فشار مشخص ارایه کرده اند اما بیشتر افرادی که درصدد کاهش لغزش کاهش فشردگی خاک و افزایش عمر تایر تراکتور هستند درانتخاب فشارمناسب درشرایط مختلف کاری تراکتور دچار مشکل میشوند برای تدوین مدلی که میزان تغییر شکل تایر ناشی از بار را نشان میدهد دونمونه تایربرروی سطح سخت درسه فشار مختلف تحت بار قرارگرفت و فرمولهای مقدار تغییر شکل تایر تدوین گردید سپس تراکتوری با همان تایر درخاک به حرکت درامد و شعاع غلتش درمسافت مشخص اندازه گیری شد.