برند سازی (مطالعه ی موردی: ساخت برند موفق گردشگری شهر تبریز) دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد برند سازی (مطالعه ی موردی: ساخت برند موفق گردشگری شهر تبریز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی برند سازی (مطالعه ی موردی: ساخت برند موفق گردشگری شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن برند سازی (مطالعه ی موردی: ساخت برند موفق گردشگری شهر تبریز) :
سال انتشار : 1394
نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری
تعداد صفحات : 6
چکیده مقاله:
برند یک مفهوم ذهنی است که در ذهن افراد شکل می گیرد. برند مختص سازه و کالا نمی باشد بلکه خدمات را نیز در برمی گیرد.برندنیگ یا ساختن نام نیک از استراتژی های مؤثر در جذب مشتری و فروش موفق می باشد که باعث وفاداری مشتری نیز می گردد. برند در صنعت گردشگری نیز کاربرد دارد و شرکت های ارائه دهنده ی خدمات گردشگری با استفاده از استراتژی های ساخت برند در صنعت گردشگری با هم رقابت می کنند. امروزه برندسازی مقصد به یکی از جذاب ترین و جنجال برانگیزترین مباحث در حوزه ی بازاریابی مکان و بازاریابی گردشگری تبدیل شده است. نظر به منابع زیاد برند سازی برای کشورها و پتانسیل بالای جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقصد گردشگری، در این پژوهش سعی بر آن بوده تا میزان اهتمام به مفاهیم برندسازی و وضعیت فعلی برندگردشگری در ایران در قالب آمار توصیفی و استنباطی مورد ارزیابی قرار گیرد نتایج حاکی از آن است که هسته ی برند ایران متشکل از (شخصیت، موقعیت یابی و تعهد برند) دارای ضعف اساسی است و میزان اهتمام به فعالیت های برندسازی در کشور بسیار ضعیف بوده است، بر مبنای یافته های تحقیق ، الزامات و توصیههای مدیریتی و بازاریابی مورد بحث قرار گرفته است.