مقاله تعیین و معرفی معیارهای اجتماعی – فرهنگی در مکان یابی سایت های گردشگری دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین و معرفی معیارهای اجتماعی – فرهنگی در مکان یابی سایت های گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و معرفی معیارهای اجتماعی – فرهنگی در مکان یابی سایت های گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین و معرفی معیارهای اجتماعی – فرهنگی در مکان یابی سایت های گردشگری :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
تعداد صفحات: 15
چکیده:
گردشگری در دنیای امروز یکی ا ز بهترین ابزارهای تعامل و تبادل فرهنگی است. انسان پیشرفته امروزی به دلایل متعدد و برای ارضای نیازهای گوناگون خود اقدام به سفر و مسافرت می نماید. در راستای این مسافرت ها، انسان امروزی سعی دارد سری هم به کره ماه بزند! اقدام و اشتیاق انسان ها به مسافرت، در دنیای کنونی، صنعتی بزرگ به نام گردشگری را به وجود آورده که منبع درآمد بسیاری از کشورها محسوب می شود، به طوری که تعداد گردشگران بین المللی در سال 2007 به 903 میلیون نفر رسیده است. حجم پولی که سالانه از راه گردشگری جا به جا می شود برابر با 856 میلیارد دلار است (سازمان جهانی جهانگردی). گردشگری، امروزه یکی از مهمترین ابزار تبادل و تعادل فرهنگی است و سیاحت و گشت و گذار در سرزمین های مختلف از روش های موفق گذراندن اوقات فراغت می باشد. گردشگری، دوستی و صلح را بین کشورها رواج می دهد و سبب ارتقاء سطح دانش و آگاهی انسان ها می شود. در عصر ما گردشگری امری همگانی شده است. یکی از سیاست ها و خط مشی های انتخابی، افزایش مشارکت مردم در توسعه صنعت گردشگری است. در این مقاله سعی بر تاکید و تاثیر عوامل فرهنگی – اجتماعی در انتخاب گردشگری و تاثیر گرددشگری بر فرهنگ و اجتماع، و معرفی معیارهای فرهنگی – اجتماعی موثر در انتخاب سایت گردشگری.