برای دریافت اینجا کلیک کنید

رنگ در نشانه (پیکتوگرام) دارای 137 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رنگ در نشانه (پیکتوگرام) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رنگ در نشانه (پیکتوگرام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رنگ در نشانه (پیکتوگرام) :

رساله حاضر در مورد رنگ در نشانه (پیکتوگرام) می‌باشد. در فصل اول سعی کرده‌‌ام مطالبی در مورد مفهوم کلی رنگ بیاورم واینکه دنیای تصویری ما از دو عنصر مهم تشکیل شده است که عبارتند از:
فرم «شکل» و رنگ که هر کدام لازم و ملزوم یکدیگرند.
و به صورت کلی در مورد رنگ در روانشناسی و نقش وکاربرد هشت رنگ در روانشناسی را آورده‌ام و به صورت گذرا در مورد رنگ در بین ملل مختلف و رنگ در تبلیغات و هنر اشاره کرده‌ام.
و در فصل دوم مبحث رنگ در هنرهای تجسمی طرح و به نقش رنگ درنقاشی، گرافیک، معماری و کامپیوتر پرداخته‌‌ام.
در فصل سوم مبحث رنگ در گرافیک را بازتر کرده و در مورد زیرشاخه‌های رشته گرافیک، جایگاه و کاربرد رنگ در آن توضیح داده، به صورت خلاصه و گذرا اشاره کرده‌‌ام. و بالاخره در فصل آخر و فصل چهارم از رساله به کاربرد رنگ در نشانه (پیکتوگرام) به صورت مفصل پرداخته‌ام و ابتدا تاریخچه‌ای از نشانه و انواع نشانه و پیکتوگرام، را که نشانه‌ای تصویری است و شکل گرافیکی ساده شده است. بصورت واضح مشخص‌کننده منظور و هدف خاص می‌باشد و بهترین زبان ارتباطی است که بصورت علامت تصویری در جهان مورد استفاده تمام کشورهایی که زبانهای مختلف دارند قرار می‌گیرد. سپس انواع پیکتوگرام و کاربرد آنها و همچنین ویژه‌گیهای کاربردی رنگ در پیکتوگرام را ذکر و در آخر رساله نتیجه‌گیری کرده، با توجه به اینکه منابع فارسی موجود در مورد موضوع رساله‌ام را بیشتر رساله‌ها و پایان‌‌نامه‌های تحصیلی تشکیل میدادند و حتی خیلی از اوقات پیرامون برخی نکات مطلب مکتوب وجود نداشت تلاش نمودم با مراجعه به منابع تصویر لاتین و جستجوی میدانی جبران این نقیصه را بنمایم و سعی‌ام بر این بود که توانسته باشم منبعی مناسبی در مورد این موضوع ارائه داده باشم.

برای دریافت اینجا کلیک کنید