برای دریافت اینجا کلیک کنید

مدلسازی کارکرد فروشگاه زنجیره ای باسیستم های صف وارائه راهکارهای جهت بهبود درعملکرد دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدلسازی کارکرد فروشگاه زنجیره ای باسیستم های صف وارائه راهکارهای جهت بهبود درعملکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدلسازی کارکرد فروشگاه زنجیره ای باسیستم های صف وارائه راهکارهای جهت بهبود درعملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدلسازی کارکرد فروشگاه زنجیره ای باسیستم های صف وارائه راهکارهای جهت بهبود درعملکرد :


نام کنفرانس یا همایش : اولین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت،حسابداری و اقتصاد

تعداد صفحات : 13

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه حوزد تئوری صف در بخش های مختلف مانند موسسات تولیدی و خدماتی کاربرد بسیاری داشته و باعث بهبود عملکرد در سیستم ها و کسب رضایت مشتری می گردد، عدم بهینه سازی رفتار سیستم میتواند در بوجود آمدن صغهای طولانی و به تبع آن افزایش مدت زمان انتظار افراد جهت دریافت خدمت، را به همراه داشته باشد. با جمع آوری داددهای واقعی و به دست آوردن توزیع داد دها، معیارهای عملکردی سیستم صف متناظر با رفتار فروشگاد تحت مطالعه به دست آمده است. مقاله حاضر در رابطه با طراحی سیستم صف یکی از فروشگاه های زنجیره ای شهروند واقع در شهر مشهد است. داده ها با نرم افزار مینی تب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است، با توجه به خروجی نرم افزار مینی تب و اطلاعات به دست آمده و مدل های صف، سیستم مورد نظر بررسی شده و معیارهای کارایی آن محاسبه شده سپس برای بهبود وضعیت موجود پیشنهاداتی داداد شدد است


برای دریافت اینجا کلیک کنید