برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه رتب هبندی ریزساختار پوش شهای کبالت تولیدی با جریان مستقیم از طریق آزمایشگاهی و فرآیند آنالیز سلسله مراتبیAHP) دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه رتب هبندی ریزساختار پوش شهای کبالت تولیدی با جریان مستقیم از طریق آزمایشگاهی و فرآیند آنالیز سلسله مراتبیAHP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه رتب هبندی ریزساختار پوش شهای کبالت تولیدی با جریان مستقیم از طریق آزمایشگاهی و فرآیند آنالیز سلسله مراتبیAHP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه رتب هبندی ریزساختار پوش شهای کبالت تولیدی با جریان مستقیم از طریق آزمایشگاهی و فرآیند آنالیز سلسله مراتبیAHP) :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش بین المللی و ششمین همایش مشترک انجمن مهندسی متالورژی ایران
تعداد صفحات: 9
چکیده:
در سالهای اخیر، کبالت به عنوان یک ماده جایگزین برای کروم در پوششهای مقاوم به خوردگی و سایش شناخته شده است. تاکنون تحقیقات گسترده ای بر روی انواع رو شهای پوش شدهی کبالت به روش آبکاری الکتریکی صورت پذیرفتهاست، در این پژوهش برای نخستین بار میزان برتری نسبی پوش شهای کبالت تولیدی با جریان مستقیم، علاوه بر روش آزمایشگاهی، از طریق نظری نیز محاسبه و رتبه بندی شد. به این منظور در مرحله اول، پنج نوع پوشش کبالت، در شرایط متفاوت آزمایشگاهی بر روی مس اعمال و تصاویرSEMپوش شها، به وسیله نرم افزارClemexاز حیث ریزدانگی موردبررسی قرار گرفت. در مرحله دوم از طریق فرآیند آنالیز سلسله مراتبیAHP)و نرم افزارExpert Choice با بهره گیری از نظرات کارشناسان و خبرگان، اوزان نسبی عوامل مؤثر بر ریزدانگی ساختار پوشش ها مشخص و ارائه شد.سپس با استفاده از این اوزان، برتری نسبی گزینه های پوشش دهی، محاسبه و کیفیت پوش شها رتبه بندی شدند. با مقایسه نتایج حاصل از مراحل اول و دوم مشاهده شد که نتایج تحقیقات آزمایشگاهی و محاسبات از طریق الگویAHPمطابقت دارند. این تطبیق نشان م یدهد که م یتوان قبل از انجام آزمای شها، مؤثرترین عوامل و بهترین گزینه های را پیش بینی کرده و از تعدد آزمای شها و سعی و خطا در تحقیقات کاست.


برای دریافت اینجا کلیک کنید