برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی اثر سرایت پذیری تلاطم در شرکت های درمانده مالی واقع در زنجیره تامین.(شواهدی از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر سرایت پذیری تلاطم در شرکت های درمانده مالی واقع در زنجیره تامین.(شواهدی از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر سرایت پذیری تلاطم در شرکت های درمانده مالی واقع در زنجیره تامین.(شواهدی از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر سرایت پذیری تلاطم در شرکت های درمانده مالی واقع در زنجیره تامین.(شواهدی از شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) :


نام کنفرانس یا همایش : چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و حسابداری

تعداد صفحات : 19

چکیده مقاله:

مقاله حاضر به بررسی اثر سرایت پذیری تلاطم(نوسان) در شرکت های درمانده مالی فعال در یک زنجیره تامین پرداخته است. در این پژوهش پیش بینی پذیری سرایت تلاطم به صورت همزمان بین دو شرکت درمانده موجود در زنجیره تامین و تاثیر دو طرفه و یک طرفه مورد سنجش قرار گرفته است. در این راستا با به کارگیری مدل اقتصادسنجی ترکیبی آرفیما - فیگارچ این سرایت بررسی شده است. از آنجا که در سری های زمانی مالی، ویژگی واریانس ناهمسانی مشاهده می شود، جهت تحلیل و مدلسازی آنها باید از مدل هایی استفاده شود که شروط ناهمسانی را در نظر بگیرند و از آنجا که مدل تلفیقی آرفیما - فیگارچ به ما اجازه می دهد همزمان حافظه بلند مدت را در تلاطم بررسی کنیم ما این مدل را انتخاب کرده ایم. داده های این مقاله با استفاده از نرم افزار Eviews , matlab، oxmetric از بازده روزانه قیمت سهام طی دوره 6 ساله(ابتدای 1388 الی پایان 1393) جمع آوری و مورد آزمون قرار گرفته اند. نتایج این تحقیق حاکی از سرایت پذیری تلاطم در شرکت های درمانده مالی واقع در زنجیره تامین به صورت یک طرفه و متقابل در بازه زمانی مذکور می باشد.


برای دریافت اینجا کلیک کنید