برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین :

مقاله بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1385 در پیک نور- علوم انسانی از صفحه 49 تا 63 منتشر شده است.
نام: بررسی مقایسه ای مراکز آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین
این مقاله دارای 15 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش زبانهای خارجی
مقاله دانشگاه تهران
مقاله دانشگاه شیراز
مقاله دانشگاه شوچنکو
مقاله دانشگاه اینیاز
مقاله مقایسه آموزش زبانهای خارجی در ایران و اکراین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
اکنون که دیگر هیچ کشوری نمی تواند فقط با اتکا به منابع علمی خود بر مشکلات فایق آید لازم است از وضعیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ویژگیهای فرهنگی و به خصوص پیشرفتهای علمی کشورهای دیگر اطلاع داشته باشد و بتواند، به موقع و با توجه به فرهنگ کشور خود، از آنها بهره ببرد. کسب این اطلاعات گسترش دو رشته تحصیلی، یعنی علوم کامپیوتر و آموزش زبانهای خارجی را می طلبد. از آنجا که یکی از موارد قابل توجه در مراکز آموزشی کشور اکراین توجه مسوولان آن کشور به امر آموزش زبانهای ملل مختلف و ارتباط با مراکز آموزشی آنهاست، در این مقاله سعی شده است آموزش زبانهای خارجی در دو کشور ایران و اکراین مقایسه شود، تا چنانچه نقاط قوتی در مراکز آموزشی اکراین وجود داشته باشد، مورد استفاده برنامه ریزان و سیاستگذاران آموزش کشور قرار گیرد. در این پژوهش، داده ها بر اساس تجزیه و تحلیل مقایسه ای جمع آوری شده تا تصویری واقعی و مبتنی بر شواهد، از وضعیت دانشکده های زبانهای خارجی مورد بررسی، ارایه گردد. پس از مقایسه آموزش زبانهای خارجی در دو کشور، به خصوص در دانشگاههای تاراس شوچنکو و اینیاز اکراین، و دانشگاههای تهران و شیراز، از ایران، این نتیجه حاصل شد که در کشور اکراین، با آموزش بیش از 25 زبان خارجی و وجود 121 مدرسه زبانهای خارجی، نسبت به کشور ایران به آموزش زبانهای خارجی توجه بیشتری می شود.


برای دریافت اینجا کلیک کنید