برای دریافت اینجا کلیک کنید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

پاورپوینت فرآیند سیا ستگزاری طرح دارای 87 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فرآیند سیا ستگزاری طرح کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت فرآیند سیا ستگزاری طرح

توجه فرمایید.

1-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت فرآیند سیا ستگزاری طرح

قرار داده شده است

2-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

3-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی 12 ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

4-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

5-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت فرآیند سیا ستگزاری طرح :

اسلاید 1 :

         محله نعلبندان در شرق شهر و در کنار دروازه خراسان قرار داشت ؛ بازار اصلی و مسجد جامع شهر نیز دراین محله واقع بوده است. در این محله عمارت محمد شاه است که دارالاماره و دارالحکومت است و از سنگ بنا شده . در طرف شرقی او دروازه ایست که از بس گل و لای در راه او هست عبور و مرور نتوان و در غربی او کلاه فرنگی است که سرای پذیرایی حاکم استراباد است. باغی بس وسیع که انواع میوه دارد،‌ ولی از بی مبالاتی ،‌ چهار پایان اهلی را در آن رها کرده و چراگاه شده است.  مسجد جامع و گورستان شهر در این محله است. گذرهای این محله : خیمه دوز ، پای سرو ،‌ میخچه گران ،‌ شیرکش ،‌ بلوچ و حاجیلر که اجداد و نیاکان آنان را صفویه به استراباد کوچانیده اند و اکنون در این محله اند.

اسلاید 2 :

بناها و آثار تاریخی محله نعلبندان استراباد

–مسجد جامع

–تکیه نعلبندان

–دیوانخانه بزرگ استراباد

–عمارت سلیمان خانی

–میدان توپخانه و انبار توپخانه و قورخانه استراباد

–تلگراف خانه استراباد

–انبار ذخیره و دیوان خانه استراباد

–عمارت و باغ کنسولگری روس

–بقعه بی بی حور و بی بی نور در گذر باغ شاه ، مقبره شیخ صالح در گذر پاسرو ،‌حمام میخچه گران در گذر میخچه گران و مسجد گذر میخچه گران در محله نعلبندان از دیگر ابنیه تاریخی و با ارزش محله نعلبندان استراباد است.

اسلاید 3 :

معرفی مرکز محله نعلبندان

          با توجه به فرم ،‌ هندسه پلان ،‌ تناسبات ، حجم ، و محصوریت فضایی این فضای شهری ، همچنین موقعیت مکانی و قرارگیری آن در راسته اصلی  بازار نعلبندان ( که به صورت ارگانیک و در امتداد یکی از  معابر اصلی محله نعلبندان و در جوار مسجد جامع شهر شکل گرفته ) و چگونگی اتصال و ارتباط آن با بازارو عملکرد مذهبی آن به عنوان تکیه و اجرای مراسم عزاداری  و سایر مراسم مذهبی در مواقع زمانی خاص  و در نتیجه حضور و تجمع مردم در این مکان و نیز دسترسی آن به سایر نقاط محله نعلبندان و  محلات دیگر و همجواری آن با مسجد جامع،‌ این گره مهم و استراتژیک شهری را می توان به عنوان یک میدان شهری و نیز به دلیل منحصر به فرد بودن و مرکزیت آن در بازار و محله نعلبندان ، مرکز محله نعلبندان (مکانی برای گردهمایی بزرگان و ریش سپیدان محله برای رسیدگی به مسایل مربوط به محله در گذشته) به شمار آورد.

اسلاید 4 :

معرفی بازار نعلبندان

شکل گیری بازار نعلبندان به صورت ارگانیک و با توجه به نیاز مردم ، در امتداد یکی از معابر اصلی و درجه یک محله نعلبندان به صورت خطی و در جوار مسجد جامع شهر است .

این بازار که یکی از دو بازار اصلی و قدیمی شهر قدیم بوده است متناسب با اقلیم منطقه و به دلیل بالا بودن رطوبت نسبی هوا به صورت باز و بدون پوشش است.

اسلاید 5 :

شناخت محدوده مداخله

  • بدنه ساختمانها:

یکی از مشخصات بارز بدنه ساختمانها، برخورداری از بازشوها و منافذ متعدد(پنجره‌ها بخصوص بالاتر از ارتفاع دید عابر درون معابر) جهت استفاده ورودی، روشنایی، تهویه و دید است که نمای خارجی نیز به همان نسبت نمای داخلی اهمیت پیدا کرده است.

  • ارتفاع:

ارتفاع بدنه پیرامونی در حدود 6 تا 8 متر می‌باشد.

  • مصالح:

مصالح بکار رفته در جداره‌ها ی هویتمند عموماً از جرزهای آجری به ضخامت 45 تا 70 سانتی‌متر و خشت بعنوان مصالح باربر و کاهگل و گچ- آهک بعنوان نازک کاری روی جداره‌ها استفاده شده است.

اسلاید 6 :

 سیمای عمومی فضای باز عمومی مرکز محله نعلبندان

  • عناصر معماری:

 بالکن‌های چوبی بیرون زده بصورت شفاف روی بدنه‌ها الگوی اصلی بیرون زدگی جداره‌های تاریخی است.

از سوی دیگر ترکیب رنگها و مصالح و بافت بدنه در فضاای تکیه و مرکز محله تغییر یافته و ضمن افزایش تعداد بازشوها، بدنه‌های سبز و آبی رنگ چوبی مملو از در و پنجره پدیدار می‌شود.

  • سقف ها:

سقف‌های شیب‌ دار سفال با خیز نسبتاً کوتاه و عموماً سفال که حدود 1 متر از جداره پیشروی کرده‌اند از مشخصه‌های سیمای تاریخی و هویتمند و عنصر مطلوبی در حفاظت افراد در باران می‌باشند. همچنین رنگ قرمز سفال‌ها و رنگ قهوه‌ای چوبها(که در زیر لبه‌های پیش آمده سقف خودنمایی می‌کند) جلوه زیبایی به معابر داده‌اند.بناهای اطراف میدان از نظر ارتفاع دو طبقه هستند.

اسلاید 7 :

عناصر کالبدی و معماری فضاهای شهری

راسته بازار نعلبندان و عناصر کالبدی آنرا می‌توان نوعی از فضاهای شهری واجد خصوصیات کالبدی خاص دانست.

بازار نعلبندان مرکز تجاری بافت تاریخی است. اگرچه هویت مغازه‌ها در میادین و تکیه‌ها، راسته‌ها در سالهای اخیر به سمت استفاده از مصالح و الگوهای جدید (بویژه تغییر چوب و تزئینات و نقوش چوبی) در جهت تغییرات سبکهای مدرن تغییر یافته است.

ساختمانهای تجاری تاریخی درون بافت بواسطه کیفیتهای فضایی و ساختاری و مصالحشان، محدودیتهای اقلیمی، تکنولوژی ساخت از نظر ارتفاع نیز قابل تشخیص می باشند.

اسلاید 8 :

شکل و نظام درونی فضای مرکز محله‌ای نعلبندان

میدان یا مرکز درونی این فضای محله‌ای متشکل از یک فضای باز است که بواسطه اتفاقات روزمره ای که در آن رخ می دهد، از نظر عملکرد نشانه‌ای می‌تواند شاخص‌تر و خواناتر گردد.

این فضای عمومی مرکز محله‌ای، توسط فضاهای پر و ساخته شده شامل بناهای دو طبقه (تا 8 متر ارتفاع) محصور شده‌است.

در این مرکز محله‌ای فضاهای مذهبی و خدماتی بصورت مختلط قرار گرفته است بگونه‌ای که طبقات همکف اختصاص به کاربری‌های تجاری و خدماتی یافته ولی طبقات بالای همکف بصورت تکیه با بازشوهای وسیع و نسبت زیاد بازشو به بدنه بسته جداره قرار گرفته و دارای ارتفاع دو طبقه است.

بازشوها و کتیبه‌ها و قابها عموماً در قالب یک تقسیمات کلی‌تری بصورت دسته‌های سه یا پنج‌گانه( سه دری و پنج دری) در سطوح نما ترکیب شده‌اند.

اسلاید 9 :

بررسی بناهای تاریخی یا ارزشمند و هویتمند پیرامون میدان و مشخصه های کالبدی و معماری آنها در دسته بندی هایی در قالب دسته بندی­های زیر صورت می گیرد:

– نوع، انتظام و ترکیب بازشوها (Fenestration)

– فرم توده گذاری و نحوه استقرار (Layout)

و عناصر معماری مانند سبک، مصالح، گونه­بندی و ترکیب­بندی پنجره ها.

پنجره‌ها غالباً بصورت کشیده عمودی و با تناسب ارتفاعی 3 به 1 کشیده شده می باشد.

بسیاری از پنجره‌های چوبی تاریخی طی تغییرات دوره‌های بعد تبدیل به فریم‌های فلزی شده است.

تکیه درون بافت نسبت به سایر فضاها از بسط بیشتری از بازشوها برخوردارست که موجب ایجاد ریتم منظمی نیز در طول مسیر می‌شود.

اسلاید 10 :

مقدمه

در این بخش به بررسی آسیب های موجود در جز فضاها و ارایه طرح های درمان پرداخته شده است، بدین صورت که آسیب های موجود درابنیه در سه دسته کلی آسیب های فضایی، آسیب های کلبدی و بصری تقسیم شده اند که بیشتر جز فضاهای موجود در محدوده مورد مطالعه از نوع آسیب های بصری است. ضمن بررسی نوع آسیب ، عوارض و علل مخل به ارایه پیشنهاداتی درزمینه درمان اشاره شده است.

به طور کلی مهمترین عارضه موجوددر محدوده مورد مطالعه نبود سیستم مدیریت و عدم حمایت ارگان های دولتی در رابطه با نیازهای اهالی منطقه و ارایه خدمات و تجهیزات و تاسیسات شهری متناسب با بافت تاریخی ، فرهنگی است.

بنابراین بیشترین موارد بیماری ها مربوط به جداره از جمله : ‌چسباندن آگهی های مختلف ، دخل و تصرف در درب و پنجره ها، عبور نامناسب تاسیسات شهری، لطمه زدن به سیمای بازار ، چیدن کالاها در معبر ، نصب اجناس بر روی جداره ،‌ نصب نامناسب ناودان و دودکش ها، و . . . است که در صفحات بعدی با تصاویر به توضیح و نحوه تقرب به درمان پرداخته شده است.


برای دریافت اینجا کلیک کنید