برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان فروشگاههای الکترونیکی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان فروشگاههای الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان فروشگاههای الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان فروشگاههای الکترونیکی :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: پنجمین کنفرانس ملی مهندسی صنایع

تعداد صفحات: 12

چکیده:

امروزه اگرچه افراد بسیاری از سایت فروشگاههای مختلف بازدید بعمل می آورند اما تعداد خریداران واقعی نسبت به حجم بازدیدکنندگان زیاد نیست . بنابراین مهمترین مسأله ای که شرکت ها باید در نظر بگیرند، این است که موانع و مشکلات موجود در خرید الکترونیکی را شناسایی کرده و در جهت تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان واقعی بکوشند . به منظور تأمین رضایت مشتری، در درجه اول بایستی از انتظارات و خواسته های وی به خوبی آگاه شد . سپس با در نظر گرفتن این نیازها و انتظارات در جهت رفع و تأمین آنها کوشید . تأمین رضایت مشتری، در تجارت مبتنی بر وب بدلیل
ویژگیهای خاصی که این نوع از کسب وکار داراست، مانند عدم مواجهه رودرروی فروشنده و مشتری، تنوع اجناس و همچنین رقابت نزدیک و تنگاتنگ با دیگر فروشندگان، توجه و دقت بیشتری را می طلبد . این کار پژوهشی بدنبال بررسی عوامل مؤثر بر خرید الکترونیکی مشتریان در ایران می باشد بدین منظور با جمع آوری اطلاعات و بهره گیری از آنالیزهای آماری به مطالعه عوامل موثر بر این حوزه خواهد پرداخت .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید