برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی و تحلیل تأثیر شرایط تولید بر خواص مکانیکی و شکل پذیری فولاد ساده کربنی با استفاده از شبکه عصبی دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل تأثیر شرایط تولید بر خواص مکانیکی و شکل پذیری فولاد ساده کربنی با استفاده از شبکه عصبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل تأثیر شرایط تولید بر خواص مکانیکی و شکل پذیری فولاد ساده کربنی با استفاده از شبکه عصبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل تأثیر شرایط تولید بر خواص مکانیکی و شکل پذیری فولاد ساده کربنی با استفاده از شبکه عصبی :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: سمپوزیوم فولاد 1388

تعداد صفحات: 10

چکیده:

در این پژوهش با استفاده از شبکه عصبی خواص مکانیکی و شکل پذیری ورقه ای فولاد ساده کربنی شامل میانگین استحکام تسلیم (Y)، میانگین ضریب کار سختی (n) و نسبت ناهمسانگردی قائم (r) که منجر به کشش عمیق پذیری محصولات مورد استفاده در صنایع اتومبیل سازی می گردد، مورد بررسی قرار گرفته است. در این مدل 19 پارامتر تأثیر گذار همچون ترکیب شیمیایی، شرایط نورد گرم، میزان کار سرد و در نهایت شرایط آنیل برای 300 نمونه مستقل مورد استفاده قرار گرفت. دو مدل برای بررسی خطا و افزایش دقت ارائه شده است که بر اساس اختلاف نتایج حاصل از شبکه عصبی و داده های حاصل از آزمون مکانیکی مورد مقایسه قرار می گیرند. پس از آموزش شبکه عصبی، شبکه با کمترین خطا انتخاب شد. با استفاده از مدل انتخابی شرایط متفاوت تولیدی بررسی شد و نتایج حاصل نشان داد که می توان از این مدل در پیش بینی مناسب ترین پارامترهای تولیدی برای بهبود خواص شکل پذیری استفاده نمود.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید