برای دریافت اینجا کلیک کنید

بررسی رابطه ی بین راهبردهای یادگیری و راهبردهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطهی شهرستان لامرد دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی بین راهبردهای یادگیری و راهبردهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطهی شهرستان لامرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی بین راهبردهای یادگیری و راهبردهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطهی شهرستان لامرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی بین راهبردهای یادگیری و راهبردهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطهی شهرستان لامرد :


سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : کنفرانس سالانه رویکردهای نوین پژوهشی در علوم انسانی

تعداد صفحات : 9

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی ارتباط راهبردهای یادگیری )مرور ذهنی، بسط دهی، سازماندهی و راهبردهای یادگیری فراشناختی، تفکر انتقادی و خود نظم دهی فراشناختی( و راهبردهای انگیزشی )جهتگیری هدفهای پیشرفت و خودکارآمدی واضطراب امتحان( با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطهی شهرستان لامرد انجام گرفت. جامعهی این پژوهش 1224 نفر از دانشآموزان پایه های اول، دوم و سوم مدارس متوسطهی نظری شهرلامرد بودند که 812 نفرپسر و 208 نفر دختر که به نمونهگیری به روش خوشه ای تصادفی چند مرحله ای انجام شد . داده های تحقیق با استفاده از پرسشنامهی راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ و همکاران حاصل شد و نتایج پژوهش با بهره گیریاز آمار توصیفی و استنباطی تجزیه و تحلیل گردید . یافتههای تحقیق نشان داد که میانگین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با مقیاس جهتگیری بیرونی نسبت به هدف و کارآمدی به ترتیب0/138و0/134 درسطح 0/05 برای ازمون دو دامنه معنیدار است. همچنین رابطهی بین میانگین پیشرفت تحصیلی با ارزش تکلیف0/142درسطح 0/01 معنی دار است و همچنین بین اضطراب امتحان با پیشرفت تجصیلی نیز رابطهی منفی اما غیر معنی دار وجود دارد و بین خود نظم دهی فرا شناختی و نظمدهی به تلاش به ترتیب0/116و0/129با پیشرفت تحصیلی درسطح 0/05 رابطه ی معنی دار وجود دارد و بین مرور ذهنی و بسط دهی با پیشرفت تحصیلی رابطهی معنی داری وجود ندارد


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید