برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی بازاریابی و تجارت خرما در ایران :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: کنفرانس ملی خرما، چالشها و پتانسیلهای تولید و صادرات خرما در ایران

تعداد صفحات: 17

چکیده:

از آنجا که خرما یکی از محصولات اصلی کشاورزی در ایران است، در این بررسی سعی شده است تا به راهکارهای گوناگون شناسایی بازارهای مختلف عرضه و فروش این محصول اولیه و اصلی پرداخته شود. مسلماً برای داشتن بازاری مناسب و بین‌المللی سودمند برای فروش این محصول باید کلیه مراحل کاشت، داشت، برداشت، بسته‌بندی و عرضه زیر نظر کارشناسان ماهر به طور کامل انجام گیرد. در این راستا به بخشی از آمارهای منتشره و نیز بیان و پیشنهاد یکسری تئوری‌های مرتبط با موضوع پرداخته شده است. امید که مجموعه ایده‌های در این زمینه بتواند راهگشای راهکارهای نوین در جهت بهره‌وری بهتر و بهینه تجارت و صادرات خرما گردد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید