برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه روشهای تعیین مدول توده سنگ با استفاده از داده های آزمایش بارگذاری صفحهای و تعیین آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه روشهای تعیین مدول توده سنگ با استفاده از داده های آزمایش بارگذاری صفحهای و تعیین آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روشهای تعیین مدول توده سنگ با استفاده از داده های آزمایش بارگذاری صفحهای و تعیین آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه روشهای تعیین مدول توده سنگ با استفاده از داده های آزمایش بارگذاری صفحهای و تعیین آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 8
چکیده:
مدول توده سنگ یکی از پارامترهای مهم در طراحی سازههای در سنگ و یا بر سنگ میباشد. تعیین این پارامتر بصورت مستقیم از آزمایشهای برجا و یا بصورت غیر مستقیم به کمک روابط تجربی تعیین میگردد. در پروژههای بزرگ ژئوتکنیکی، مدول توده سنگ به عنوان مهم ترین پارامتر کنترل کننده تغییر شکل سازه در نظر گرفته میشود. آزمایش بارگذاری صفحه ای یکی از پرکاربردترین آزمایشهای برجای تعیین مدول توده سنگ میباشد. تعیین این پارامتر از آزمایش بارگذاری صفحهای ساده به نظر میرسد، اگرچه تفسیر نتایج حاصل از این آزمایش بسیار پیچیده می- باشد. به منظور تعیین مدول از این آزمایش، روابطی از جمله روابط پیشنهادی ISRM ، ASTM و رابطه UNAL موجود میباشد. رابطهای مناسب است که با تعیین مدول مناسب و در نتیجه پیشبینی جابجایی توده سنگ در نقاط مختلف توده سنگ، کم ترین اختلاف را با داده های جابجای ثبت شده از کششسنج ها داشته باشد. با تعریف تابع خطا که بیان کننده تفاوت بین مقادیر جابجایی محاسبه شده و مقادیر اندازهگیری شده میباشد، مقدار خطا برای هر یک از روابط را میتوان به حداقل رساند. در این مقاله، مقدار مدول توده سنگ با استفاده از داده های حاصل از آزمایشهای بارگذاری صفحه ای سد بهشت آباد با روشهای مختلف تعیین و مقادیر آنها با یکدیگر مقایسه میشوند. همچنین جهت تعیین مدول کلی توده سنگ از الگوریتم ژنتیک جهت کمینه کردن تابع خطا استفاده شده است.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید