برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی کنترل کننده تناسبی – انتگرال گیر غیرمتمرکز با استفاده از روش تطبیقی مدل مرجع برای فرآیند چهار تانک دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده تناسبی – انتگرال گیر غیرمتمرکز با استفاده از روش تطبیقی مدل مرجع برای فرآیند چهار تانک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده تناسبی – انتگرال گیر غیرمتمرکز با استفاده از روش تطبیقی مدل مرجع برای فرآیند چهار تانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده تناسبی – انتگرال گیر غیرمتمرکز با استفاده از روش تطبیقی مدل مرجع برای فرآیند چهار تانک :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی فن آوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
تعداد صفحات: 9
چکیده:
سیست مهای چن دمتغیره به دلیل داشتن برهم کنش بین متغی رهای ورودی و خروجی، دینامی کهای پیچیده سیستم را به نمایش م یگذارند. در این مقاله، روشی جهت طراحی کنترل کننده تناسبی انتگرال گیر غیر متمرکز خود تنظیم با استفاده از دکوپله ساز ایده آل و رو شهای تطبیقی به منظور کنترل دست های فرآین دهای چند متغیره که دارای یک صفر انتقال م یباشند ارائه م یگردد. با استفاده از دکوپله ساز، سیستم چند ورودی چند خروجی به دو سیستم تک ورودی تک خروجی تجزیه م یشود. پارامت رهای کنترل کننده با استفاده از کنترل تطبیقی مدل مرجع تنظیم م یگردند. برای تأیید مزایای این نوع طراحی، یک سیستم چها رتانک در نظر گرفته م یشود. عملکرد این مجموعه برای حالت تعقیب مرجع و رد اغتشاش مورد مطالعه قرار گرفته است. نتایج شبیه سازی تأثیر بسیار خوب روش ارائه شده را بر روی سیستم فوق تأیید م ینماید. سپس با استفاده از نظریه لیاپانوف به اثبات پایداری پرداخته و نشان داده م یشود که خطا به ازای زما نهای بزرگ به سمت صفر میل خواهد کرد. در نهایت، قاعده تطبیق با استفاده از قاعده لیاپانوف استخراج شده و با روش گرادیان مقایسه م یگردد.


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید