برای دریافت اینجا کلیک کنید

مقاله DVR روش جدید اجرای استراتژی حداقل انرژی برای کنترل دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله DVR روش جدید اجرای استراتژی حداقل انرژی برای کنترل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله DVR روش جدید اجرای استراتژی حداقل انرژی برای کنترل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله DVR روش جدید اجرای استراتژی حداقل انرژی برای کنترل :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: سیزدهیمن کنفرانس مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

چکیده : توانایی جبران کنندگی DVR به حداکثر ولتاژ تزریقی توسط آن و مقدار انرژی که می تواند در مدت زمان کمبود ولتاژ به سیستم تحویل دهد، بستگی دارد . در شرایطی که کمبود ولتاژ عمق و تداوم زیادی دارد، برای حفظ توانایی عملکرد DVR در جبران کمبود ولتاژ، می توان از استراتژی حداقل انرژی برای کنترل DVR استفاده نمود . در این روش سعی می شود با توجه به محدودیتی که روی اندازه ولتاژ تزریقی وجود دارد توان حقیقی تحویلی توسط DVR حداقل شود .
در این مقاله روش جدیدی با استفاده از مختصات dq برای اجرای استراتژی حداقل انرژی پیشنهاد می شود . روش جدید شامل مبانی نظری و الگوریتم منتج از آن است . با استفاده از این الگوریتم در حالت کمبودهای ولتاژ متعادل و نامتعادل، به سادگی می توان اندازه و زاویه ولتاژ تزریقی در هر فاز را تعیین نمود و این مزیت اصلی روش پیشنهادی بر روش هایی است که برای اجرای الگوریتم از مختصات abc استفاده می نمایند . به منظور مشاهده عملکرد DVR در جبران بار و مقایسه روش های کنترلی مختلف از منظر مقدار توان حقیقی و راکتیو و اندازه ولتاژ تزریقی، کمبودهای ولتاژ متعادل و نامتعادل روی یک سیستم تست در محیط PSCAD/EMTDC شبیه سازی شده است .


دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید