برای دریافت اینجا کلیک کنید

طرح (کارآفرینی) طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح (کارآفرینی) طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح (کارآفرینی) طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح (کارآفرینی) طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار :

بخشی از فهرست طرح (کارآفرینی) طرح توجیهی نمایشگاه بین المللی در سبزوار

اهداف و دلایل توجیهی طرح
الف : موقوعیت استراتژیک جغرافیایی
ب : اقتصادی – اجتماعی
ج : فرهنگی


- محل احداث نمایشگاه
- محدوده پیشنهادی مکان نمایشگاه
- تصاویری از محدوده پیشنهادی مکان نمایشگاه
- بر آورد هزینه پیش بینی شده
- پیش بینی منابع تامین هزینه

حقیقت این است که وجود محدودیت را نباید با نبود ظرفیت برابر گرفت . اگر ظرفیتها بهره برداری نمی شود به خاطر آن است که با محدودیت ها مبارزه اساسی صورت نگرفته است . تردیدی وجود ندارد که با حذف هر یک از محدودیت ها گنج عظیمی از ظرفیتها به بهره برداری می رسد.
در این مبارزه شناخت دقیق ، علمی مسائل موجود ، نخستین ضرورتی است که باید به آن دست یافت. آن گاه با تفکیک مسائل ومشکلات به مهمترین محورهای تخصصی وجستجوی راه حل های مناسب ، سیاستهای تحقیقاتی وبرنامه های پژوهشی را به گونه ای متناسب با شرایط منطقه و منطبق با یک سیستم پایدار تدوین نمود، در این بخش در راستای شناخت موقعیت جغرافیایی منطقه سبزوار ، مهمترین محورها در شرایط محیطی این شهرستان که زمینه های ایجاد نمایشگاه بین المللی سبزوار را فراهم می سازد، به نوعی مورد توجه قرار می گیرد که نشان دهد چگونه ظرفیتها در حصار محدودیتهای محیطی بلااستفاده مانده اند.

دانلود این فایل


برای دریافت اینجا کلیک کنید